8 april 2009

Post


Öppnade deklarationen idag och jag höll på att trilla av stolen jag har aldrig fått tillbaka så mycket, har fått betala tillbaka eller högst några tusen. Men 15000 tillbaka är inte illa, Jippi! Nu måste vi sätta oss ner och prata igenom va vi vill göra, högst upp på min lista står de utomlands resa. Så vi får se va John vill. Eller så kanske de ska läggas på hög. Jag är så GLAD!!


Inge kuligt väder idag, men mamma kom hit en sväng och vi laga mat ihop, lekte med Ville och så en sväng till Blomaffärn, köpte Påskliljor och små violer vita och gula som ska stå på trappen. Hoppas på bättre väder i morron.


Kram/Emmie

5 kommentarer:

Smulan sa...

Oj oj inte dåligt! Ja brukar få betala nåra hundra varje år, men i år fick jag 5000 tillbaka så jag är supernöjd!

Ååå utomlandsresa, det vill vi me, men inte än på några år.

Kram

Marre sa...

vad kul att du får tillbaka så mycket.. ilken mysig dag. kram

Pia sa...

men å grattis!!

Emmie sa...

Ja vart hur glad som hellst, en riktigt bra bonus =) Och utomlands ska vi bet här året hoppas jag på

Louise sa...

Grattis till 15000! Jag hade också supertur och får tillbaka ca 15200!! Men har inte räknat av resor än så får se om det blir lite extra ;) Underbart är det! Har också planer på en utomlandsresa... :) Kraam och passar på att önska en glad påsk här också!