20 april 2009

Planer till tusen....

Mina nya fina bakbundar och så gulligt inslagspapper
till alla presenter som ska slåsin i sommar, köpta på Lagerhaus


Ny vecka och vi börjar närma oss maj månad.Tiden går så fort, men åt rätt årstid, älskar alla årstider, men vår och sommar är väll de bästa av allt!! Här har vi inte haft någon vidare värme, nordliga vindar har farit fram. Solen har ändå lyst hela dagarna, så jag vill bara vara ute och påta i trädgården nu när solen skiner och dissar datorn! Därför har de inte blivit många inlägg veckan som va. När jag köpte huset fanns det inget som kunde kallas trädgård. Den var vildvuxen och igenväxt, så vi har fått börja om, vilket kan vara till fördel också. Så man får de precis som man har tänkt sig. Lista är vääldigt låååång på saker som ska göra till denna sommar. Men prio ett är altan som jag har lääängtar sååå efter. Den måste/hoppas vara klar till våra 6 veckors semester ihop. Så vi kan njuta så mycket som möjligt med våran ville pille villervalla.



Ville har åkt med mig på nya cykeln för första gången, de var en upplevelse och kul grej, som inte blir sista gången....Åkte till mormor, där fick vi mat, fika.

Påstlådan fick Ville av mormor och morfar i dop present,så fint sitter den utanför hans rum.

Ha en bra vecka

Kram/Emmie

4 kommentarer:

Pia sa...

åå kul med cykeltur!
Jag vill oxå fixa massa på våran lilla "gård"!

Smulan sa...

Va kul med cykeltur. Vi har inte lyckats hitta nån hjälm än, som är så pass liten så den passar Amanda...

Vad har Vilmer för strl? Amanda har ju bara 44.

Kram

Marre sa...

vad härlig det låter :)

Emmie sa...

Vi köpte våran på rönneshytta, de finns ju massor med hjälmar, men jag vet inte hur små de finns, vilmer har stl 48-52 så har dom ju mössa under så den passar bra. Villes huvud är 46.

Kram