13 april 2009

Påskhelgen...

Vi har haft de så roligt, avkopplande, mysigt, trevligt den här helgen. Längre än vanligt att ha John hemma och de tycker vi om. Fredag hade vi Per och Emilia här. Vi grilla ihop och kolla lite på tv, så hjälpte Per till med att koppla elen mellan kök och vardagsrummet, och vi är sååå nöjda över öppenheten som vart med hålet, så mycket mysigare. Påskafton fira vi med fam Skinnars/ Lindén. Båda mina systrar med killar och Ebba var med. Mycket god mat bjöds de på, senare när Vilmer somnat för natten och fam Lindén åkte hem. Skulle Mamma Emmie och Pappa John roa oss lite, Så vi drog vidare till Daniel där alla våra vänner va. De va så roligt att få prata massa skit och dansa natten lång....


Påskdagen åkte Vilmer, John, jag, Farmor, Farfar till sörön, ett natur reservat, med massa fina gamla ekar, med ett hav med blåsippor, vitsippor, rödsippor m.m....så vackert! Så hemma igen i Gällersta fick Vilmer åka fyrhjuling för första gången med pappa och faster Lisa.

4 kommentarer:

Smulan sa...

Åååh va härligt ni ser ut å ha haft =)

Oj vilken söt påskgubbe!!

Kram

Marre sa...

Vad mysig helg ni verkar ha haft.

kram

Louise sa...

Vilka fina bilder och en supersöt liten påskgubbe :) Du är jättevälkommen hem till mig den 2/5 på förfest och sedan blir det krogen :) Vore jättekul om du kunde komma! Var ju så längesen vi "chejkade våra lurviga" ;) KRAM

Emmie sa...

Ja visst e han...=)Jag ska kolla upp den dagen...=) så kanske kanske jag kommer, för de vore väldigt trevligt att träffa dig och kolla hur du har de....Men jag hör av mig om de...kram