5 mars 2009

Leila på Landet


Åh gud va man längtar till sommaren när man kolla på sockersöta Leilas första program. Man blir så inspirerad av henne. Och så sött sommarställe hon hade, VILL HA JAG MED! Så en till tidning som man bara måste köpa är Leilas Country Living, den kommer ut den 31 mars. Hoppas och tror på att den kommer vara Toppen!
Vilmer och jag är sjuka, snoren rinner, halsont, feber och stackars Vilmer hostar så han spyr nästan. Lilla gubben min. Så i natt för han allt ligga bredvid mamma, så jag har lite koll på han och så är de så mysigt. Imorron har jag bara några grejer kvar att fixa inför dopet och så kommer Pappa/Älsklings John hem. Åh va jag har längtat efter han!
Pusselipuss kram/ Emmie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Leila är helt suverän..Har alla repriser ifrån alla hennes program :) Man blir verkligen inspirerad!

Caroline sa...

Såg det imorse, det var riktigt mysigt! :)