30 januari 2009

Vilken bra dag!

Tusen tack för alla gratulationer och till alla som dela min 25 års dag. Den vart så bra som den kunde bli. Jag är så jätte glad och tacksam över allt fint jag fick. Jag vet inte varför de e så, men man blir ju som ett barn på nytt, bara älskar presenter och överaskningar! Och vet ni va jag fick en ny monark cykel..... JIPPI!! Och självklart va de en barnsadel med. Så fort de blir rent på vägen så ska vi ut och cykla.
Och som stod högst på önskelistan....John fick till slut tag i en. Jag bara ÄLSKAR den...


Åter igen Tusen tack......
Kramar Emmie

1 kommentar:

Mikaela sa...

Hej hej. Japp den 9 feb var sista dagen. Jag förstår om det blir mycket för er då...blir ju lite andra prioriteringar när man blir mamma & pappa kan jag tro :) Men det vore jätte roligt om du kom men vi får väl se. Ha de gott så höres vi :) Kramar