30 december 2008

GOTT NYTT ÅR 2009

Önskar alla läsare ett riktigt gott nytt år 2009

Detta år som vi har framför oss kommer vara de absolut de bästa året. För nu har vi våran lilla Vilmer som kommer växa och växa för var dag som går. Utvecklas och bli en stor kille, lära sig en massa nya saker. Sitta, krypa, stå, gå och prata m.m. Vi kommer ta vara på varje dag och minut med våran lilla kille. Kommer inte lova en massa nyårslöften som man inte kan hålla. Men en sak jag är säker på är att jag lovar att jag kommer vara den bästa mamma Vilmer nånsin kan ha. Så i morron blir de raketer och skåla in de nya året med min lilla familj.


Älskar er av hela mitt hjärta!

Vilmer och John


Och bloggläsare vi ses till nästa år.
TACK, för alla fina kommentarer jag fått under året.


Kram o hej



1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in och önskar er ett gott nytt år här också :) Ta hand om er och hoppas ni får en kanonkväll! Kramar