19 december 2008

FREDAGSMYS

Sitter och väntar på att John ska komma hem, Vilmer sover, och jag har greja lite med maten till ikväll, TACOS, mumma! Är så hungrig, men de skulle dröja ett tag för han skulle ta hem en grävmaskin, så vi får bort den STORA högen med grus på garageuppfarten. Vi får ju knappt plats med bilarna. I morron måste vi inhandla mat till julen, och de gör säkert alla andra med, så jag hoppas att vi kommer iväg tidigt i morron bitti. Och så är de ju stora Dansbandskampen Finalen i morron kväll, de får man inte missa! Hoppas att rätt band vinner.

Så här glad blir man när de e dax för mat, övar lite att hålla skeden själv, så man kan äta sj när man blir stor.

Så här ligger Vilmer varje gång han vaknat i sängen på morronen och dagarna, ser så roligt ut, Och så skiner han upp som en sol när han får se mamma.

3 kommentarer:

Smulan sa...

Vi har också mumsat Tacos nyss :-)

Ska ni in redan imorn å handla maten, vi tar det på måndag. Tror de flesta tar måndan faktist, löning då ju :-S

Ni klarar er säkert rätt bra!

Trevlig Helg!

Emmie sa...

Japp, jag ska grava Lax till Julafton och den ska ju ligga o dra i kylen några dagar....så vi tar de imorron och så måste vi fixa en julgran, vet inte om vi ska köpa eller hugga? Får se!

Anonym sa...

Vad söta bilder på v. Vi ska handa både julklapper och julmat på måndag tisdag. gu vad jag gruva mig inför allt folk..

kram