8 december 2008

2:a advent o före o efter

Ja för att se hur skillnaden blev så måste jag ju ta fram de fula bilderna på mitt förra kakel. De är verkligen gräsligt ful! Och de har jag stått ut med i 2 års tid, hur kunde ja! Jag är verkligen nöjd över resultatet, och de va jätte enkelt.


Men va tiden går, de va redan 2:a advent igår. Jag åkte in till stan för att leta på lite mer julklappar, trodde jag skulle bli klar, men nej! Har lite kvar, men har hitta allefall de jag skulle ha, kläder till fredag för jag o J ska ut med hans jobb, Hjalmar i brunsparken, hoppas på en rolig kväll med dans o god mat. Köpte mera juldetaljer från Himla, bruka design, blommor och vackra glas från Indiska som jag satte hyacinter i.
Tallriset som står i hallen med en salig blandning av vackra detaljer


LANTLIV
Och en inspererande tidning som man bara måste köpa.


4 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint det blev.. En himmla stor skillnad. för de gammla kaklet var inte så fint.

När ska vi ses i veckan? Alicia e väldigt snorig just nu så får se på torsdag. Annars får vi ta de nästa vecka. Vill inte att ni ska bli sjuk. kram

Smulan sa...

Å jag som skulle vilja ha FÄRG på vårat kakel istället för vitt =) fan va smaken är delad hehe

Anonym sa...

Vad fint ditt kakel blev, måste fråga..måla ni det el vadå`? med vad dör fäg? skulle så gärna vilja ändra vårat kakel me..kram Jessy

Anonym sa...

Men jösses vad bra det vart!. Snacka om skillnad!. Jag vill gärna också veta vad det var för färg. Morsan o farsan ska nog måla sitt kakel med har jag bestämt nu! :)För dom har ännu gräsligare kakel än vad du hade innan.

Hälsa Cajsa!