4 november 2008

Massa roligt!!!


I går va jag och V i Kumla för att träffa I o T från Familjeliv för första gången. Vi har bara pratat på nätet. De skulle igentligen bara varit 2 veckor i mellan våra barn men hon fick för tidigt o jag för sent, så nu är de en månad som skiljer. Vi tog en promenad och käkade på Sveas sen hem igen till I o T, de vart en jätte lyckad träff och ni va hur goa som hellst, får bli fler ggr!

Idag har jag o V varit hos min vän M o kolla på de nya underverket, o gud så söt o liten tjej lilla F! Har verkligen V varit så liten bara för 3 månader sen! Usch va fort de går!


I fredags så vart vi hemma hos mina föräldrar, o mamma börjar busa med V o rätt som de va så kom de ett jätte högt skratt ur den där lilla mun, o mamma fortsatte o han skratta o skratta, o jag skratta o grät samtidigt, för jag va så lycklig över min lilla kille. Han e de bästa som hänt mig o J. När man tänker på de så blir man alldeles varm i kroppen av att vi fick en så underbart go liten kille.


Kram o hej!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var jättetrevligt. Vi måste ses snart igen. Han verkligen så söt V och så Go.

Kram M,F och A