16 oktober 2008

Nya detaljer i hallen.....

Nu har Vilmer fått sig en alldeles egen krokrad, så gulligt, när de hängen små mini kläder, Jeansjackan som han fick av farmor o farfar är en liten favvorit. Mini ryggsäcken fick han av gammelmormor, när han föddes.


Hatthyllan har min älskling fixat ihop, fick av han i fredags men en bukett blommor, vart sååå glad älskar när man blir överaskad så där bara! De vart jätte fint! den väggen va verkligen tom....

Detta är numret på vårat hus, och jag älskar designen, köpt på FINRUMMET. Så den ska pryda husväggen ut mot gatan.


Den här skänken har hängt med mig väldigt länge, och flyttats runt på alla ställen jag bott, och köptes på en auktion för läääänge lääänge sen. Men nu är jag i valet o kvalet om jag ska måla om den till vitt, älskar de! Men just denna möbel är så vacker i säg. HJÄLP! Hur ska jag göra, lägg in kommentarer va ni tycker???


11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina saker :) Hoppas ni får en bra helg. vad ni än hittar på.

kram

Anonym sa...

Vad fint det blev i hallen :) Vad gulligt med Vilmers egna hängare! hehe. Ja Tisdag passar bra! Ni kan väl komma runt 17.00 eller så? Brukar vara hemma senast 17.00. Ska bli jättekul att träffas och få se lille underverket :) Kram!

Anonym sa...

Nej inte vitmåla är min kommentar!

Anonym sa...

vad finte killen rum blev,älskar grönt!! snygga gardiner vart köpte du dom? Hallen blev ju jätte söt med de nya hängarna:-) nja tveksamt om du ska måla den skänken,tror du kommer ångra dig iframtiden...gjorde jag på ett gammalt gammalt bord...och ack vad jag ångrar mig nu och många som tyckte det var synd att jag gjorde det. Kram Josefine

Emmie sa...

Josefine: Tack, ja jag vart riktigt nöjd! Gardinerna har jag sytt själv, men tyget är köpt på barnrummet.com

Anonym sa...

Skänken är fin som där är :).

Anonym sa...

hej hej! mickan som är inne o snokar :) skänken tycker jag verkligen att du ska behålla som den är. tror inte den gör sig i vitt. kramar mickan

Emmie sa...

Hej Mickan! Roligt att du kika in..=) Ska nog låta den vara som den är, den e fin som den e! kram

Anonym sa...

Toppen! :) Japp gör så, det är inte alls långt ifrån där vi bodde förut...högre upp på gatan typ vid malmens skola, men det tar vi när du ringer :) Ha en supertrevlig helg! Kram Louise o Zelda ;)

Anonym sa...

tycker helt klart att den ska målas vit!!

Anonym sa...

Vore jätte snygg vit =) Är super snyggt på sånna gamla möbler. Men nackdelen är ju sen om man vill ha tillbaka den orginal, blir så svårt att få bort allt. Men jag skulle ha målat den. Med tanke på att det inte är någon som gått i arv utan köpt på aktion.