13 oktober 2008

Grönt är skönt!

Nu äntligen är Vilmer rum så gott som färdigt, självfallet så ska de upp än massa på väggarna, välldigt tomt. En hylla har jag hitta, men inte köpt än och så vill jag få tag i en tallriks hylla till att ha böcker i. Lite fina barntavlor o lite annat. Men nu är de iallefall nytapetseret. Så nu får du ta o växa, så vi kan leka snart!






Lilla skrivbordet som jag målade i sommras, full med prylar som ska pryda hyllan. Inte de finaste kortet, men ville bara visa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ju jättefint i rummet :) Vad duktig du är gumman! Ta hand om er, ni får komma och hälsa på mig snart ;) Kramar

Emmie sa...

Tack, =) ja, jag vart jätte nöjd, men de e lite piff kvar, men de e bara roligt! Så man har lite kvar...Vi kommer gärna o hälsar på! Ta hand om dig med.....Kramar

Anonym sa...

vilket fint rum lill killen fått =)
Kanon fin säng får ja lov att säga.
kram

Anonym sa...

Rummet är jättefint ;) du är duktig på att inreda!

Emmie sa...

Tack =) Jag har inte sovit i den, men mina 2 småsystrar. Den e jätte fin! gillar enkelheten i den och att den e gammal. Tack, de va fint sakt, vet inte om jag e så duktig, men tycker de e så roligt!
Kram till Titti o Sofie

Anonym sa...

Jag älskar din inredning!. Du har en smak som jag älskar!. Mera inredningbilder i bloggen tack! :)
Har jobbat ihop med din lillasyster Cajsa, så träffar jag din mamma ibland på jobbet. Din sons rum vart verkligen toppen fint!.
Hälsa Cajsa! :) Hoppas hon mår bra!.

Emmie sa...

Hej Anne! Jasså där ser man..=) Tack så mkt, ja jag ska försöka med mer inredning bilder, roligt att du gilla rummet, Cajsa o Ebba mår toppen, ska hälsa till henne. Kram

Anonym sa...

Ja, det vore jättekul om ni ville titta förbi någon dag :) Hur har ni tid o så? Jag brukar vara hemma framåt 17.00 på vardagarna, tränar måndag och onsdag så de passar inte så bra de dagarna, men annars så :) Hoppas ni har det bra! Superfina bokstäver - läste jag högre upp i ett nyare inlägg :) Kramar!