14 juli 2008

Vart tog sommaren ivägen??


Idag har jag gjort rabarbersaft, oj så god den blev, riktigt nöjd!
så den ska njutas av i sommarvärmen när den nu kommer???!



Vart är sommaren? Måste den svenska sommaren vara så regning, och när solen kommer fram så älskar man den bara. Den va ju så fin i juni....men nu helt bort! Hoppas hoppas att den kommer tillbaka, annars blir hösten o vintern sååå lång. Idag har de handlats till skötbordet, så nu är de klart, nu får han ta o komma...=) Min kusin o hennes kille o barn har varit här o hälsat på idag, kolla deras lilla kattunge, som fick namnet Findus, jätte gulligt! Så alla 3 har fått namn, Svea, Larsson, o Findus...=) Just nu är de överallt o busar o leker.....Nu ska jag sätta mig ner o kolla nya nummret av Allt i hemmet, o kanske beställa lite ur några kataloger som har dimpt ner i postlådan. Fanns ju hur mkt som hellst jag ville ha....


Gammla nummret, hitta inte de nya på nätet, men den är bra ialle fall.

För några veckor sen va hela bunten med o hälsa på min gammel mormor, hon e så go, men tyvärr blivit mycket sämre, men hoppas på att inte lidandet kommer bli långt! Älskade gammel..

Denna bild säger ju mer än tusen ord, min älskade lilla syster Cajsa med hennes lilla o världens goaste Ebba.

Denna bild för att jag känner mig lyckligare än nånsin med min älskade JOHN, du är den finaste på hela jorden. Nu väntar vi bara på vårat lilla mirakel.

Kram o hej

Inga kommentarer: