3 juli 2008

SOL

Idag är de bara 30 dagar kvar till lillen ska komma, hoppas! Men man får väll räkna med att man kommer gå över, så blir man inte så besviken, men han e så välkommen att komma tidigare oxå. Äntligen är sommar värmen tillbaka, njuter av fulla drag att vara hemma denna sommar, vilken semester! Jag har nog alltid jobbat varenda sommar och haft 2-3 veckor sem bara.....hoppas att jag får njuta nästa sommar med.....men med min familj John o våran lilla son...=) HAr varit hos Cajsa o Ebba på förmiddan, Ebba bada ute, vi åt glass och busa med hennes nya lilla hund, hon e jätte fin =) Erika kom över på hennes rast. Senare blir de kalas för min mamma o Erika, Erika fyller igentligen på fredag o mamma söndag, men slog ihop de idag i stället för dom jobbar! Igår va Emma o Camilla här o hälsa på de va trevlig ingen av dom har varit här på ett år. Jahopp, nä nu ska jag ut i solen.......

Inga kommentarer: