16 juli 2008

Ikea shopping & läsning

Idag har de inte hänt så mycket, på förmiddan var jag bara hemma o slappa, vart o läsa en bra bok som snart är slut av Anne Holt, första boken jag läser av henne, den är verkligen värd att läsa, spännande rakt igenom.

Så vart de lite nya böcker inhandlade, när jag o mamma va på shoppingrunda, Vart oxå en sväng till IKEA, mamma skulle inhandla massa kuddar o prylar till hennes nya glasveranda, så i morron blir de kafferep hos henne, så ska vi mysa i hennes nya GLASVERANDA, de e verkligen nått jag saknar på mitt hus, de får de bli på nästa om de blir nått nästa =)


Nu äger jag oxå Leilas bakbibel

Så ska jag oxå börja baka, hur nu de ska gå...haha, jag har aldrig varit nån höjdare på de, men värt ett försök!

Och så självklart så kunde jag inte motstå dessa jätte bra BARN böcker till lillen, älska dom här när jag va liten, hoppas han oxå kommer tycka de.

Kram Emmie

Inga kommentarer: