23 juli 2008

1 års kalas

Igår så fyllde VÄRLDENS GOASTE UNGE, EBBA 1år, de e ju inte klokt va tiden går fort. För 1 år sen va vi med familjen o hälsa på Cajsa o Krille som just hade blivit föräldrar. Och hon va ju de sötaste vi hade sett!
Ebba Maria Lindén


Och snart är de min tur, jag kan knappt fatta de riktigt. Idag är de 10 dagar kvar, så kanske kasnke nästa fredag har vi våran lilla kille i famnen, men de e jag nästan hundra % säker på att de inte blir, vissa dagar har jag massa förvärkar, men så går de över, men de e väll så, när de e så pass nära. Kommer gå över, men de e ju inget man ska hänga upp sig på, för va fasen ska de göra så mkt när man ändå har gått 9 mån....men oj v man längtar nu när allt står klart o bara väntar på våran lille son!
Ha en bra dag för idag är de min lyckodag, äntligen fri från vissa problem! De ska fira till helgen!
ÄLSKAR DIG MIN JOHN!!

Inga kommentarer: