8 juni 2008

Vackert väder & fina Bilar

Pappas cadillac -58



Igår åkte vi med pappa till Ånnaboda för att gå på classic car meet, massa fina bilar att titta på, och hur varmt som helst! Åkte o hämta mamma från jobbet o vidare hem, fixa klart en liten uteplats på sidan av huset, med en liten trägrupp, nästan alla fönster har fått blomlåder, med massa fina blommor, pelagoner, margarita, o gröna hängväxter. Igår va de kanalfesten i Askersund, och jag åkte inte dit, men skulle aldrig palla med de, jobbigt o vara gravid o nykter på sånt ställe, första gången sen många år tillbaka som jag inte kunde åka dit, men nästa år...=) då kommer jag! Mycket man missar i år, men de e de VÄRT! Jag har ju min lilla groda som vi väntar på så nu, gud va man önskar att han vore här nu, men samtidigt så hinner man ju med o göra än massa innan, så man bara har tid för dig min lilla skatt.....

Inga kommentarer: