13 juni 2008

50 dagar kvar

Vakna o kunde verkligen inte somna om i morse när john skulle till jobbet o JÄTTE hungrig va jag oxå, tidig frukost kan man ju verkligen säga, inte likt mig, men de e nog inte så konstigt den lille tar nog mkt energi nu! Och så börjar väll kroppen förbereda sig. Idag är de fredag den 13!! Men de är mer som en turdag, john jobbar sin sista dag inför några veckors sem, så skönt att vi ska vara tillsammans innan lillen ska komma, längtar efter våran semester till Västkusten, ska bli så mysigt, MÅSTE bli bra väder. Måste verkligen ta vara på den tid man har tillsammans! Och idag är de 50 dagar kvar till BF, men nu tycker jag att de går trökt, fast sammtidigt så går tiden fort, men de e nog för man längtar så nu! Pratat massa namn igen, och nu har vi 2 som vi är överens om...=) så skönt! så nu får vi se va de e för en liten skit som ligger där inne......
Igår va jag hos MVC, allt va i sin ordning, men så glömde jag att väga mig, skulle ju vara roligt o se om de hänt nått mer, de hade de ju inte gjort sist.....jaja nästa gång som är om 2 veckor. Och så va jag med på en husvisning med syrran, efter de åkte jag in till Camilla för att ta en kvällsfika o prata än massa, så roligt när vi väl träffas, DU ÄR EN RIKTIGT BRA VÄN!!
Och va ska man göra idag??? Hmmm, jo blir de så fint väder som de ser ut att bli...hoppas på värme, då ska jag njuta av de, ute i solen!
Kram o hej

Inga kommentarer: