7 maj 2008

Sommarlängtan

Tisdag: Idag har Ebba, Cajsa o jag varit på 1 års kalas hos Emmelies Alvin, och när vi knacka på så kom Emmelie o öppna, och lille Alvin kom knallande, så gulligt! =) Öppna paket, fika och kolla på när Ebba o Alvin lekte..=) så kul! Dom har ju flyttat till Åsbro, så va där o kolla in deras hus oxå, dom hade fixat o donat med tapeter m.m.....och hade fått jätte fint.....
Ville hem o göra om än massa.....som jag gör sj hemma, vill att de blir klart snart.....men de går lite segt, händer så mkt annat imellan....tid har jag ju, men den går ju fortare än man tror, är ju redan 7 maj. Och så va John o jag sista gången på Fam gruppen, så nästa gång man träffar dom så har vi var sin liten goding..=) längtar så jag håller på att spricka.....
I morron blir de till att åka o köpa lite tapeter om jag kommer iväg, och så blir de besök hos Barnmorskan.....lyssna på lillens hjärta och kolla på man håller alla värden och kurvan....på fredag går jag in i v.29...=)
Nä, nu blir de lite honungsmelon o tv tittande.....

Kramar o hej // Em

Inga kommentarer: