4 april 2008

Vecka 24

Äntligen fredag!
Idag känner jag mig bättre, ingen feber, men snorig! Cajsa, Krille, Ebba kom förbi på cykel, bestämde oss för att hälsa på mormor o morfar, där fick vi frasvåfflor med glass o hallon..=) mums de va gott! Hemma har jag greja lite, börjar sy gardiner till köket, hoppas de blir bra.....väntar på att John ska komma hem så ska vi laga lite god mat o ha en mysfredag!

Idag är jag i vecka 24, nu börjar de gå undan..=) längtar så efter den lille, låg o tänkte på lite namn på lill killen, Favoriterna är just nu Vilmer & Måns.....men inget bestämt!
Spjälsängen är inhandlad och står bäddad o klar i sovrummet, så nu längtar man ju inte indre precis! På torsdag ska vi till MVC mäta magen o lyssna på lillkillens hjärta.

Hoppas att de blir någelunda väder i helgen så man kan hållas ute i trädgården, hade tänkt att vårstäda lite, älda än massa skit, och lekstugan som e rutten ska bort.....planera o rita lite över trädgården och se va som ska göras, för nu måste vi ta tag i trädgården, John ska ta hit grävmaskin och ta bort än massa tallrötter på framsidan, där ska sättas en mindre häck! Kommer bli fint, garaget och altan ska göras om och målas.....Är så himla kul o greja, hoppas att jag orkar vara med!

Ha en trevlig helg puss o kram

Inga kommentarer: