11 februari 2008

Vårväder


Åh så härligt väder de har varit idag, vakna med solen i ögona! Och man blir ju sååå mycket gladare, igår hade jag bestämt med grannen att hon och hennes lilla Alicia skulle komma över och ta en fika, och så eftersom de va så fint väder så blev de en promenad i skogen oxå, så skönt! Senare kom syster Cajsa o Ebba på besök också, kl rann iväg och så va de dax att laga mat, min andra lilla syster va på väg hem från skolan......så dom stanna kvar och käka med mig, så jag slapp sitta sj och äta. John åkte till malmö på kurs igår, kommer hem på tisdag.....skit jobbigt denna gång att han åkte ifrån mig......inge kul att vara sj, men helt sj är jag ju inte, mina söta små katter är ju hemma o gosar med mig......ska nog tända än drasa snart, börjar bli kallt i stugan.....






Inga kommentarer: